tiistai 1. heinäkuuta 2014

Juuri se oikea

Kaikki tietävät mikä on se hetki pennunodotuksessa. Päivä jona pikkuisen saa syliinsä, viet sen kotiin ja se on todella sinun omasi. Kuitenkin odotuksessa on monta välietappia. Kasvattajan valinta ja tapaaminen, emän juoksujen alku, astutus, ultra, syntymä, ensimmäinen kerta kun näet vauvat...on niin paljon jännitettävää ennenkuin pentu todella tulee kotiin. Yksi suuri ja odotettu etappi saavutettiin eilen: sain tietää kuka Wirneen J-lapsista on minun!
Kuva varastettu törkeästi pentublogista

Alusta asti olin iskenyt silmäni yhteen tiettyyn poikaan. En tiedä miksi, mutta rakastuin siihen täysin jo ensimmäiset kuvat nähtyäni. Jarrussa oli vain sitä jotain. En voinut olla wirnistelemättä kun katsoin sen kuvia ja päivä päivältä tuntui enemmän ja enemmän siltä, että halusin juuri sen itselleni. En ole ikinä tahtonut mitään muuta yhtä pahasti. Samaan aikaan tiesin kuitenkin ettei Jarru välttämättä olisi se pentu. Jarru saattoi olla jonkun muun, muuttaa toiseen kotiin ja joku muu olisi minun koirani. Tiedän, että olisi pentu ollut kuka tahansa, olisin rakastanut sitä aivan yhtä paljon ja julistanut, että näin sen pitikin mennä! Mutta Jarru...en vain saanut sitä mielestäni.

Sitten kasvattaja kävi meillä kylässä pentujen kanssa ja ilmoitti, että Jarru olisi melko varmasti minun ellei eteen tulisi mitään dramaattisia käänteitä. Koska pessimisti ei pety, en uskaltanut innostua ennenkuin maanantai-iltana puhelimeeni tuli viesti: Jarru olisi minun!

Meille muuttaa siis Wirneen Jarru Pohjaan, musta pieni poika, joka saa nimekseen Nox! Ihmiseläimelle saattoi tulla muutama ilon kyynelkin silmään uutiset saatuaan. Minä tiesin, tiesin, että sen on oltava minun <3

2 kommenttia:

  1. Nox on kyllä söpöläinen <3 Onnea! Muistan miten hienolta se tuntui kun sain tietää, että Priya on meidän Priya. Mahtava tunne kun unelma saa vihdoin kasvot.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on <3 Todella vaikeeta uskoa, että se on ihan oikeasti mun...

      Poista