maanantai 13. maaliskuuta 2017

Pikakuulumiset

Pikaiset aksakuulumiset. Perjantain ohjatuissa mentiin taas vauhdilla. Nox sujahti putkiin minkä kerkesi vaikka ei tosiaan olisi pitänyt. Minä olen yrittänyt muuttaa asennettani ja käytin oikeasti pitkään rataantutustumisessa linjojen ja eri ohjauskuvioiden, en niinkään esteiden, miettimiseen. Ja minusta se tuotti heti tulosta.

Nox sai taas hirmusti kehuja sen kepeistä. Se hakeutuu niille hienosti vähän hankalammastikin kulmasta, etenee hirmuisella vauhdilla ja määrätietoisesti. Vähän olin ehkä rinta rottingilla, sen verran olen paininut ja tehnyt hommia pujottelun kanssa. Onneksi työ on tuottanut tulosta!
Keppeihin nähden seuraava hyppy oli 90 asteen kulmassa ja minä meinasin heittää Noxin takaakiertoon ja tehdä persjätön jotta pääsisin oikealle linjalle. Cajsa  ehdotti kuitenkin japanilaista ja koitettiin siis meille ihan uutta ohjaustekniikkaa. Ja miten hienosti Noxilla meni <3 Mäkin jopa sain kehuja omasta rytmityksestä. Mehän kehitytään :D

Rimoja sensijaan tuli taas alas kuin sieniä sateella. Omissa treeneissä tilanne on mennyt huomattavasti parempaan suuntaan kun moista huolimattomuutta ei ole sallittu joten pitää vaan jatkossa olla tiukempi myös ohjatuissa. Etenkin kun mielentila niissä on tavallistakin kiihkeämpi.

Pari kertaa ollaan käyty treenamassa keppi- ja kontaktikurssin kotiläksyjä ja suunta on onneksi oikea eli ylöspäin.

2 kommenttia:

  1. Huippupari! Se on aina siistiä kun jotain kehitystä tapahtuu ;) saa motivaatiota niihin huonompiinkin päiviin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Oon vaan niin hyvä märehtimään meidän ongelmia et unohtaa miten ollaan edistytty :D

      Poista