sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Synttärijuhlintaa ja luustokuvia

Nox on jo vanha äijä, eilen tuli vuosi täyteen ja naamakin jo harmaantuu. Hyvää syntymäpäivää nokipojalleni sekä tietenkin muille J-kakaroille! Hurjaa miten nopeasti aika menee...


1-vuotis synttäreiden kunniaksi Nox sai kunnon humalan. Käytiin nimittäin luustokuvissa! Noxilta tsekattiin selkä, lonkat ja kyynärät ja epävirallisesti olat. Vaikka tulokset eivät priimat hyvin todennäköisesti tule olemaan, olen hyvillä mielin. Selvisin tästä kammoksutusta päivästä! Kasvattajakin kysyi mitä minä nyt teen kun ei tarvitse kokoajan stressata. Jaa a :D 

Mitä siis löytyi. 

Toinen lonkka näytti hyvältä, mutta toisessa oli löysyyttä joka saattaa laskea lausunnon Chen. Tärkeintä on kuitenkin, että muuten se oli puhdas ja me saadaan jatkaa harrastamista ihan niinkuin ennenkin, huh! Näin jo painajaisia meidän "agiuran" lopusta. Kerrankin kun olen hullaantunut johonkin ihan täysiä ja sitten pitäisikin lopettaa..

Selästä taas saattaa tulla lausunnoksi LTV1, jonka ei pitäisi millään tavalla vaikuttaa meidän elämään vaan on käsittääkseni enemmän "kosmeettinen" haitta. 

Pienistä jutuista huolimatta yllätin itsenikin eikä edes se mahdollinen C häiritse, kunhan mikään ei oikeasti ole rikki ja saadaan harrastaa just niinkun halutaan. Sehän on vain yksi kirjain eikä kerro todellakaan koko kuvaa, minusta minulla on ainakin terve koira :) hyvä minä, alan muuttua positiivisemmaksi! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti